Nu ska jag....

1. bli lite roligare!
2. gå ut o gå.
3. duscha
4. göra mej snygg.
5. göra något roligt.
6. ha sjukt jävla kul, skratta mycket!

Förklaringar:

1, Jag känner mej som världens tråkigaste människa, men man kanske inte känner sej så rolig när man tvättar?
2, Måste röra på mej så jag inte växer fast i soffan och får sittsår...
3, Behöver ta en dusch efter min raska promenad, så är det bara.
4, Sminka mej, känner mej tråkig. så är det också bara. Plus att jag inte fattar varför man ska sitta hemma, se fördjävlig ut, och känna sej ful när men egentligen är snygg....egooopepp.
5, för er som inte vet det är det väldigt roligt att göra något kul...
6, man blir glad av att skratta och då känner man sej inte tråkig och man känner sej inte ful. Tack för mej.

Sooo loong suckers!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0