mycket sjukt idag....

inklusive mej själv typ, bläääää! Men en grej som var sjukt igår var att sara hade massa bilder ifrån uppsalatiden. Vi var unga (det är vi ännu hahaha), Panka (hade inte råd med mat bara bärs och cigg typ) och sjuka i huvudet var vi. Tack (oj vad jag tackar) guuud för att den tiden är slut. Jag hade jävligt roligt men jag tror aldrig att jag mått så dåligt egentligen, hua!!!


Här är vårat rum...

Vi hade jävligt tråkigt iblandd och då rev vi ut hela garderoben och klädde ut oss till hm...horor? varför? Ett försök kanske till att bli lika glamorösa som julia roberts i pretty woman, men vi misslyckades rejält. Här är Emma iaf! ahahhaa....

Trots matbristen i uppsala så gick jag typ upp 10 kilo, det satte sej i fejjan och magen hahahaa! stackars askungen! :)

Mima till rollergirl var en favorit också! rollergirl rockar fett! hahahaa!

Tjockjossan! tack för mej.


Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Hej tjejen!

Allt bra?

Jobbar du nu eller?

Lust att kanske ta en lunch någon dag?

Kram på dig!

2010-10-31 @ 13:28:18
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/
VEM? Anonym

Shitt Jossan känner fan inte igen dig på bilderna se typ ut dom din lillasyster eller nått haha puss saknar dig puss emlan

2010-10-31 @ 17:33:51

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0