konstiga känslor.

Jag har konstiga känslor i hela kroppen, tror jag kommer bli sjuk, på riktigt alltså! inte bara småförkyld utan riktigt jävla skit dålig! Är lite småförkyld nu, men jag önskar liksom bara att det här fucking skiten bara kunde bryta ut p riktigt så det kunde vara över sen, hade varit skööönt! Hua!
Måste säga att det är sjukt skööönt att vara hemma, inget illa menat mot min underbara familj, men när man bott hemifrån så vill man hem till sitt eget efter ett tag alltså! Saknar ju alla så klart!

Emelee saknar jag som tusan! Min underbara bästa fina söta gullunge!

När vi var ute i lördags hände en sjukt konstig grej på toan! Vad faaaan i hela jävla helvete ffinns det för människor? det kan man faaan undra alltså! Emelees utskällning till henne var den bästa jag hört, jag skrattade så jag höll på att dööö! Kommer aldrig glömma det! "Du är så jävla ful så jag dööör, fy faaaan vad FUL du är alltså" hahahaa...jag har alltid försökt se det fina med människor, alltid, men med den här tjejen faans inget fint alls, varken i hennes själ, utseende eller hjärta! Rätt åt dej fittbrud!



Bästa bästa du, jag saknar dej redan! men det är ju bara ett hav mellan oss! :)

Kommentarer
VEM? Anonym

Haha Jossan nu kommer folk tro att jag är jättelak! Men jag tycker faktiskt alla människor är söta annars men hon va ju ett psycho!!

2010-10-26 @ 10:35:20
VEM? Moa

Men du måste ju berätta vad hon gjorde!? jag blir ju nyfiken. Puss puss

2010-10-28 @ 02:46:30
URL: http://aliasmissm.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0