Inte lååång tid kvar....

Tills Marika och Avis-Pavis kommer, jag läääängtar så jag dööör, och tiden har aldrig gått sakta. Fan konstigt att man kan ha abstinens efter sin syster och en liten unge ;) Åh vad jag lääängtar!
(fast det är väl bättre o ha abstinens av två människor än typ efter knark? va??!!) hahahaaa...

Jag o Mammi har gått igenom alla mina saker i mitt gamla rum...spännande..hua! Hittade en skitcoool tshirt i en gammal klädpåse, Egentligen är den nog marikas ifrån början som hon fått av sin pappa, typ...Men coool var den iaf! 




 Finns inte mycket att göra här hemma när det rregnar ute och blåser, vem faaaan vill gå ut i det här vädret?


Kommentarer
VEM? Sofia

Svar: Vad roligt att du tycker det! :D Det är bara att sätta igång med träningen du också, det fixar du ;)

2010-10-20 @ 17:32:05
URL: http://halsofreak.com

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0