Hur man tvättar!

Min mamma har lärt mej att tvätta, och nu ska jag förklara hur man gör. FÖR DET ÄR MYCKET VIKTIGT ATT MAN GÖR RÄTT ANNARS KAN KLÄDERNA BLI MISSFÄRGADE...


1. Man sorterar tvätten i färg. mörkt, ljust, kulör...typ...

2. Man kastar in tvätten i tvättmaskinen....och så får man vänta jätte länge..

3. Nu hade det varit jätte roligt om jag hade haft en bild på missfärgad tvätt men eftersom jag är lite av en tvätt expert (pga mamma, tack) så händer inte det!


4. (man måste ha en skööön tvättoutfit också)


Kommentarer
VEM? Anonym

haha du är rolig du, du kanske är bra på att tvätta men jag är ännu bättre!:) Älskar dig pusssssssssssssssssssssssss

2010-10-10 @ 22:06:32
URL: http://blogg.mama.nu/mamarika

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0