GOTLAND!

Nu är vi på Gotland, känns skööönt! Mindre skönt var det att åka båten. Har någon åkt gotlandsbåten? DEN SUGER KUK rent ut sagt! så får man inte skriva men jag gör det ändå för jag hatar den båten. Satt o löste korsord när jag märkte att mina ögon började falla igen, så jag frågade N om jag kunde få låna hans jacka att ligga på på golvet. Sagt och gjort men jag hann bara ligga där en stund innan jag kände att hela min näsa täpptes igen och jag inte kunde andas. HALLÅ DG Hur OFTA DAMMSUGER NI GOLVET?? bara tänkten på det får mej att vilja spy. Fy fan, skammligt! Skammligt att jag som inte ens är allergisk känner av, och hur fan är det för dom då som verkligen har problem? hua!

Ja jaa, mammi o pappi kom o väckte oss, underbart att se dom igen! Nu sitter jag o dricker kaffe och N (som har en väldigt bra karaktär, NOT) äter chips till frukost! hm.....

Senare ska vi dra i plocka svamp, tjohooo! inte för att det är så roligt o plocka svamp men jag tycker om o vara i skogen, alias skogsmulle! Jag o min lillebror var alltid ute i skogen när vi var små och när vi kom in ropade våran syster till mamma "ta bort dom, dom luktar blöööööt hund" Haha haaaa!


Hm....senast jag var på gotland var i sommras, saknar sommaren. Är det någon som tänkt på hur snabbt det blir mörkt nu?? Jisses!!!

Soooo loooong suckers! 


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0