Fyyy tusan!

Insåg precis att man kan sitta i bilen o kolla på datorn. hahahaa, smart tjej! :) men vilket underbart tidsfördriv! Bestämde mej tillslut för att åka med till gotland, så nu har vi fördrivit tre timmar på båten med att spela kort, och jag vann i början men sen förlorade jag hela tiden, men jag har hellre tur i kärlek än spel ;) N sitter här brevid och svär o domderar över att alla andra får köra av före han, och jag skrattar lite lätt inombords av det! Nej hu vilket svammel, jag är skit trött och borde sova! Men det får vänta en stund till! Tar en stund o åka hem till mami och papi! Sov gott alla kära underbara! Och som vi alltid brukar säga, SOO LOOONG SUCKERS!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0