Freeeeedaaaag.

Shit vilken snabb vecka det varit. Den bara flöööög förbi som en snabb jävla bil typ. Gud så underbar min svenska är känner jag! ha haa....Ja och jag är uppe tidigt som vanligt, men idag var jag sjukt trött men jag hade bokat en tvättid klockan sju, korkad som jag är! Hade mer än gärna legat kvar i sängen kan jag säga! Men iofsi känns det rätt värdelöst o ligga kvar i sängen när N går upp! Kan man bli så kär som jag är by the way? :) he hee...

Hade en mysdag med Hanna igår på stan, super duper trevligt! Hanna är så söt o snäll! Vi gick runt i regnet, fikade och kollade runt i lite affärer! Och efter lite diskution kom vi fram till att vi kanske gillar regnet liiiiiteee....


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0