dååligt..

jävla dåååligt att jag inte skriver, haha haaa, men vem faaan bryr sej? :) Idag kommer bästa Ammie hit det ska bli väldigt mysigt! länge sedan som vi sågs!! vi tänkte ta med oss kaffe o bullar ner till vinterviken och sitta ute i vackra solen o fika o prata skit!

Igår var jag med maruska, och avis givetvis! jag var dessutom på arbetsintervju, vi får se hur det går. Vi hade en mysig dag, åt goood sallad och pratade, kollade i lite affärer. Jag köpte en ögonbrynspenna(?!) men det behövdes, vet ni att dom bästa finns på hm och är derass eget märke! jo sant! (ha haa). Nu borde jag ta tag i mej själv och styra upp lite här hemma, men först blir det några koppar kaffe o en och annan cigg (host host) kanske!

Soooo loooong suckers!


Och nej jag går inte ut utan skor, tro mej :)




Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0