Wooow vilka muskler...

Hahhaaa, nej men jag har bestämt mej för att börja träna lite då jag känner mej ganska svag nu för tiden. Så jag har gjort ett litet träninsprogram här hemma som jag kör typ en kvart(!!!!) på kvällen. Inte så mycket kanske, men det är iaf något. Plus att jag går lite promenader kanske någongång ibland, så det får liksom räcka. Är dock mycket för mej eftersom jag är en latjävel som inte orkar något.

Dock måste jag nog säga att det har (kanske nooot) gett resultat hahahahahaaa!


Hahhaaa, här spänner jag då armen så mycket så att hela jag började skaka! Men lite muskler har man allt, och kanske kan det bli lite mera med mina tvåkilos hantlar! (hooostHoooost)

Puuuh, jooooobbigt!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0