Why?

Varför just idag? Är super trött och känner mej faktsikt lite depp, Försöker och försöker att varje dag vakna med ett smajl men idag är jag för ynklig för det. Egentligen vill jag bara ligga kvar i min säng och inte göra något, bara va! Min mamma har sagt till mej att man måste låta sej vara lite deppig ibland för att kunna vara super gladd ibland! MEN jag vill inte känna mej deppig när min mamma inte är här, okej? Tror tyvärr att min depp idag beror just på att jag inte varit hemma på ett tag och att jag har HEMLÄNGTAN. Låter kanske sjukt larvigt för någon som är 21 år, men det skiter jag fullständigt i. JAG HAR HEMLÄNGTAN! Hade jag inte haft Bästa N, Marika och Ava här hade jag nog åkt hem för längesedan. Dock vet jag att en dag hemma räcker för att vilja åka hem till mitt egna hem igen. Men det är fett jobbigt att känna dom här tankarna! Jag saknar alla såå mycket!

Är så jävla trött på allt, trött på alla som kan välja och vraka på jobb, jobb som bara kommer till dom medans andra får kämpa och kämpa och kämpa! Har jag inte kämpat tillräckligt snart? Har jag inte gjort mej förtjänt av att få ett soft och bra jobb? Har jag inte det? Börjar allvarligt snart tro att det är något fel på mej? även om jag aldrig skulle tänka så om mej själv! (tycker för mycket om mej själv för det!) Men det kanske inte dröjer länge förens självförtroendet och självkänslan är i total botten!

Fuck vad deppigt det här blev, men ibland behöver man bara skriva lite, det har jag gjort sen jag var liten, så det tänker jag fortsätta med!

Nu ska jag ringa mami!

Kommentarer
VEM? Emelee

Älskling förstår hur du känner:( men jag lovar att allt kommer ordna sig vilken sekund som helst! Du är bra på så himla mycke gumman tvivla aldrig på dig själv!!! Snart är de jul och då ses vi åhh då ska vi äta lussebullar och åka pulka saknardig jätte mycket!! glöm inte hur värdefull du är hjärtat du förgyllar dagarana för så himla många jag älskar dig/ din bäste vän föralltid Emelee

2010-11-25 @ 19:46:15
VEM? Stina Holmlund

Men gumman då! Ska vi fixa jobb till dig på Vapiano?

2010-11-25 @ 20:11:55
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0