Vaken....

Idag är jag redan vaken, eller har varit vaken ett tag nu faktiskt. Brukar alltid vara duktig på att gå upp tidigt men den här veckan har varit lite seg! så nu ska jag bryta mitt sovalängemönster igen och gå upp senast klockan sju! (förutom på helgen då kanske??)

Men det var inte det jag ville prata om....utan jag ska prata om en grej som vissa kanske tar konstigt (eller tycker jag är konstig).
Igår när jag skulle åka till marika går det på en tjej på bussen. Hon är helt svartklädd, det vill säga låååång svart kappa, svart mössa, svarta byxor, svart väska ja allt. Tror hon kanske var en sån där emo eller något? eller vad heter det? svartrockare? Ja iaf jag har inga problem med såna människor så länge hon trivs med sej själv....Men hon stod och glodde på mej hela vägen med bussen och jag blev skit rädd. Min första tanke var att hon var en häxa typ och skulle kasta massa förbannelse över mej! Nu tycker säkert ni att jag är skit larvig men jag blev as rädd, hon var den läskigaste jag mött någonsin! Och trots att jag glodde tillbaka så slutade hon inte att gloooo! Jag hade lust att fråga vad hennes fucking jävla problem var, men jag vågade inte. Jag var rädd att hon skulle dra av ett hårstrå ifrån mej och sen göra en såndär voodoo av mej! Förlåt men jävla brud alltså! Vad finns det för människor? Var det här ett skämt eller? Ursch! Antar att hon skrattde när jag flög av bussen sen och sprang in till marika. Hoppas hon inte fick tag i något hårstrå när jag kastade mej av. Då kanske jag har tusen år av förbannelse över mej....puh.....

Snälla tjej, om du någongång skulle läsa det här av någon konstig anledning så är jag en jätte snäll människa som aldrig skulle göra något dumt. så snälla kasta inga förbannelser över mej, jag förtjänar inte det! Det finns andra som förtjänar det bättre.

Med det här vill jag önska good morgon! Soo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Emeleee

Haha Jossan du är ju för rolig asså! hhAHA

2010-11-18 @ 17:01:04

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0