vad vore livet utan vin?

Hahahaaa, fett bra rubrik :) nej jag skojar lite, men jag sitter faktiskt här och dricker lite vin, gotti goott!
Marika, avis och danne åkte precis hem, vi har käkat en goood brunch typ med massa gott.

Händer nog inte så mycket mera i mitt händelserika liv för idag! ska ta mej en dusch och sedan bums i sängen och kolla gossipgirl. Är lite småtrött, hm kan det bero på vinet kanske? ja jaa, skit samma, vem faaan bryr sej!
Just nu känns min inspiration noll, men i morgon ska jag vakna med ett gott humör och vara kreativ hela dagen tänkte jag! I morgon hoppas vi också att dom ringer! Håll era tummar då!

Soo looong suckers!


Bulla upp måste man göra nu för lillfisen :)


Maten tog slut fort.

Världens bästa AVIS!

Kommentarer
VEM? Anonym

Åh vad kul att ni hade lite brunch-gäster! skrattade lite när jag såg bordet TUR att inte Simon var bjuden han hade rivit hela rasket hahaha idag har han bajsat i diskmaskinen!!! slängt ner ljusen på golvet och käkat stearin, tömt ut återvinningskassarna, käkat kattmat och det var bara under förmiddagen hahaha det är fart på honom nu kan man säga. Han reser sig upp och släpper taget nu oxå så duktig. Vi får se till att presentera honom och Ava för varandra någongång så ska ni se att det blir lite fart på Ava oxå hahah! håller tummar och tår stenhårt imorgon och hioppas på ett lyckat telefonsamtal. Häsa fina lillebror kram från Erorikoka

2010-11-14 @ 18:15:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0