Utdöd.

Just nu känner jag mej som en utdöd art. Eller jag vet inte vad jag svammlar om för jag kan inte riktigt tänka och det beror på att jag inte kan smälta att jag gått sjukt jävla fucking lååångt idag (för att vara mej alltså). Herreguuud. Men jag satte mej iaf inte på liljeholmsbron och grinade utan gick hem snällt och beskedligt!

Träffade fina Hanna i stan och vi tog n fika tillsammans! Super duper jävla gooood sallad! Sedan kom Ammie, Fina Ammie som jag inte träffat på sjukt länge, trevligt att se hennes fina ansikte för engångsskull! :) super kul! Nu ska jag laga mat, om jag orkar stå på min utpumpade ben, och sen ska jag döö! Föst en dusch kanske??

Soo looooong suuuuuuuuuckers!!!








Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0