Snörusk!

Har varit med Ammie på stan hela dagen, super trevligt förutom vädret då! hua! Vi var och kollade på h&m men jag vet faktsikt inte allvarligt vad jag tycker om Lanvin? hm, finns en blå klänning som jag gillar lite! Annars inte så bra faktsikt! :( Ammie tog dessutom med mej på rustas pressvisning för sommarn, jätte fina saker! Mycket fina tapeter och massa småplock! super duper trevligt! vi fick även med oss två goodiebags var hem! Massa roligt! Visar sen!

Nu ska jag vika tvätt, puh, fy faaaan! VÄRDELÖÖÖÖÖST!


Vi hittade en rolig grej! :)

Ammie, Hanna i bakgrunden!

Fina tapeter!

Och ikväll sysselsätter vi även oss med att olja in bordet, som vi skulle ha gjort för typ ett år sen!!
(Vill egentligen måla bordet vitt, men det får jag inte för N, För det SKA va såå!!)

Jag är sjukt trött, antagligen för att jag gick upp fett tidigt, och la mej sjukt sent!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0