Redan orolig.

Ja jag är redan orolig! N ska nämligen på matchen mellan djurgården och aik ikväll och det tycker jag faaan inte om! Dom där jävlarna är ju helt galna. Dom slår sönder allt, slår sönder varandra, skriker, gapar, stannar upp hela jävla kollektivtrafiken, skrämmer barn, vuxna och är ta mej tusan typ dom värsta människorna du kan träffa en torsdagskväll i november! Hade nog varit bättre om han inte ens sagt att han skulle gå, han kunde ha sagt att han skulle på någon jävla tvspels kväll istället. Då hade jag varit lugn iaf! Så jag har gett N (eller kalufsen som jag ska börja kalla honom) stränga direktiv om att han kommer hem direkt efter matchen, prick klockan halv elva hahahahaa! Hoppas hans polare läser det här! Nej jag skojjar, jag är ingen galen flickvän som ger stränga order, men att vara lite orolig har väl aldrig skadat. Jag gör det ju bara med kärlek! ;) Men vad fan, dom där människorna är iaf helt fucking livsfarliga!

Näää dags o dricka kaffe! Och fråga mej inte varför jag är uppe så tidigt? Det vet jag inte ens själv....eller jo det är Ns fel för att han ska på fotboll, så det sååå.....

Sooo looooooong suuuuuckers!

Kommentarer
VEM? Anonym

publicerat 07 06 omänskligt hahaha!! Pusss nu ska jag ringa dig pusss

2010-11-04 @ 10:26:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0