oj...

Glömde visst bort lite i helgen att jag hade en blogg! Men nu har jag kommit på det igen. Har varit en trevlig helg som tusan, utgång i fredags, chill hos maruska i lördags och bio o mys i går med bästa N! Vi såg by the way cornelis, den var fett bra!

Idag är det en såndär tråkdag! Vet inte vad jag ska göra. Vill egentligen bara sprida ut min energi till allt o alla, men tyvärr finns det inte någon energi idag! Ska nog bara vara hemma o fixa o dona lite.

Just nu vill jag bara att det ska bli sommar, sommar o sol! Hade varit sjukt nice! Då hade jag packat solväskan och lagt mej på någon klippa i vinterviken och solat o druckit folköl....men det är ju bara drömmar!


Jag o bästa marika en varm sommarnatt!


Kommentarer
VEM? Anonym

Åhh jag älksar den där bilden:) om du sparar så kan du snart va i solen med mig:) hoppas hoppas! pusss

2010-11-22 @ 14:17:10
VEM? Stina Holmlund

Jodå, förutom att min rygg är helt paj!

Hur är det med dig?

Grabbarna ska ju spela fotboll på fredag kväll..du har inte lust att komma hem till oss då och dricka lite vin:)?



Kram på dig!

2010-11-22 @ 17:22:08
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0