Mooonday..

Jaha ja, måndag igen. Och idag ska vi inte vara deppiga kära människor! Varför i hela friden är alla deppiga på måndagar? Var deppiga på fredagar i stället, det är ju då all hets börjar! man ska hinna det och det o det o det, allt på helgen liksom! Och tänk på dom stackars människor som måste jobba på helgen! Shit lugna er nu! No more depp, bara pepp okej?
Jag sitter iaf (som vanligt) i soffan och drömmer mej bort! Har lite på schemat idag! Så det ska jag fixa o ordna med. Bra för då känner man ju inte av måndags deppen :) ahahhaa! Och jag erkänner jag lider också av syndromet!
Soo looong så länge!


Såhär trött och sliten känner jag mej iidag! Men det får vi ordna!

Kommentarer
VEM? Stina Holmlund

Ja men vad kul! Hur ser veckan ut för dig? Tid för en fika/lunch?

Kram!

2010-11-01 @ 13:04:01
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0