Måååååndag!

Så var det måndag idag igen då! Ny vecka och nya tag! Tänker inte klaga, tycker om veckorna. Har varit en väldigt lugn helg och det är jag super nöjd med, har inte varit ute eller supit min skalle i bitar och dt är ett stort plus för Josefin :) skämtosido! hahahaa...NOOOT! För första gången på länge har jag inte känt känslan av att det drar i partyfötterna. Fett nice!

Vaknade i morse av en liten känsla av deppighet, men så kom jag ju givetvis på att jag har så fucking mycket o vara glad för! Såå nooo depp utan bara pepp som vi brukar säga! Sen kunde jag ju inte annat än att skratta alldeles för hög ( så nog till o med grannarna hörde) när jag lästa Ns systers kommentar i morse här på bloggen! En av Hennes Gullungar har bajsat i diskmaskinen! jag dööör!

Tror det här kommer bli en tänkar dag, har såna dagar ibland och då tänker jag på allt, så jag kan nog garantera några konstiga inlägg idag! ber redan om ursäkt för det! :) hahahaa. Måste dock ge en eloge till alla som jobbar, jag vill också jobba! är fett avundsjuk. Med det säger jag hejdå.



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0