Looong way!

Tänkte fixa mej nu och sedan ta mej över på den andra sidan bron för att träffa Hanna och mysa runt i stan lite. Kan någon svara på varför vi människor är så sjukt bekväma? (inklusive mej själv då). Jag bor liksom jätte nära allt men tar tvärbanan överallt, varför? Jag kan gå till Hornstul på fem min, men gör det aldrig, har ALDRIG gjort det! SJUKT är det. Kanske därför som det har lagt sej några kilon på mina ben hahaha! Föe att jag aldrig rör på dom.
Men nu så ska jag iaf ut o röra på mej, på riktigt! På med musik i lurarna bara och iväg! :)

Är det senare någon som inte får tag i mej eller undrar vart jag är så kan ni leta någonstans på liljeholmsbron, jag kanske sitter där och gråter eller något??

Sooo loooong suckers!



Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0