Lite värdelööös sådär!

Jag har varit värdelös på att blogga, men det är bara för att jag har haft lite torka, och jag är inte på det bästa hjumöret nuförtiden! Lite tråkigt kanske, men om ni vill läsa om mitt dåliga humör med svordomar i varje mening så okej! Jag bryr mej inte. Snart får vi väl ändå hoppas att det blir bättre. Stackars mej (noot) Och stackars N.

Det har varit en bra helg som faaan, med fest, mys och lite julmarknad men jag har tyvärr glömt min kamera hos syster så jag kan inte lägga upp några bilder, fy vad tråkigt! Det kan man säga det! Vad är en blogg utan bilder? Förhoppningsvis hämtar jag den i morgon!
Idag ska jag åka ut till min bästa bästa mormor, vi ska laga lussekatter och mysa! Ska bli väldigt väldigt trevligt och supermysigt! Så nu ska jag palla mej upp ur sängen och klä mej riktigt jääääävla varmt för det här fucking vädret vill jag spy på, just precis nu!

Soooo loooong suckers!



Kommentarer
VEM? Anonym

Tycker du ska ta och pallra dig hit så vi kan kasta lite snöbollar på dig så du blir glad igen! Vi bokar väl in ett race i backen vid Kinner i julhelgen? så tar vi med Emlan oxå det blir skitkul!!! Ha sy mysigt med mormor idag och hälsa lillebror kramar från Erika

2010-11-30 @ 09:23:08

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0