Lite less alltså!

Känner mej less, allt jag typ gör blir fel och det känns lite värdelöst faktsikt. Men nu ska vi inte hänga läpp, det är bara att ta nya tag. Men ibland måste man ha motgångar för att allt ska bli bra sen!

Finns ju mycket som man kan glädja sej för istället. Nooo depp bara pepp! :)

Jag ska nog ta en break ifrån datan ett tag och dra ett varv med dammsugarna
 (världens hemskaste manick!) och göra lite fint här. Sen´ska jag laga världens gooodaste thaimat, super goott och super enkelt! Någon som vill ha recept? det får ni ändå, fast lite senare.

Soo looong suckers!


Kommentarer
VEM? Anonym

tråkigt att höra att du har det lite motigt just nu....men du ska se att snart så vänder det och lyckan skrattar dig rakt i fejjan igen :) Joel och jag har bakat muffins med hallon och vit choklad idag. jag frågade om vi skullebjuda in någon och då sa han:

-JA vi bjuder Niklas och Jossan! så kommer ni eller? kram

2010-11-23 @ 14:40:46

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0