Jag vill skrika....

Och det är för att jag har världens träningsvärk. Vet vad ni tänker nu "stackars tjej som är så otränad". Och jag kan hålla med, det är ett skämt. Jag har träningsvärk av min låååånga promenad igår. Nooot fuuun! Fy helvete rent ut sagt! Jag går som att jag blivit ja....typ rövknullad! (ursäkta uttrycket men det går inte att beskriva på annat sätt!)
Det enda jag kan göra för att få bort det är nog att ta en lååång promenad idag igen!

Nu ska jag vakna till, sen bege mej till min fina syster! och såklart AVISPAVIS!


Hmm....den här bilden tog marika på mej i lördags, kan liksom inte bestämma mej om jag tycker den är fin eller bara sjukt ful! alla kan nog hålla med om att man ser ut på ett sätt när man tar kort på sej själv och när andra gör det! eller håller ni inte med???



Kommentarer
VEM? Emlan

Jag tycker den är jättejättefin:)

2010-11-17 @ 10:48:08

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0