Jag vet inte...

Vad ska jag säga om det här vädret? Nej hu, fy faaan vad tråkigt att börja ett inlägg om vädret, men eftersom jag är sjukt ointressant nu för tiden så får jag väl det..Men ändå så skjuter min statistik i höjden hela tiden så jag kankse inte är så ointressant ändå? mohahahaaa!

Idag ska jag faktikt på en arbetsintervju, och igår jobbade jag en stund? har turen vänt nu kanske? Hade ett big problem igår dock! Jag är totalt oförmögen att hitta någonstans har jag insett! Herreguuuud igår åkte jag hemifrån klockan kvart i nio, in till centralen jag och skulle hitta till regeringsgatan! Inte så svårt! Men för en person som stressar upp sej för allt, och som verkar vara totalt ordblind så var det ett jävla projekt kan jag säga! Klockan tio över tio står jag iaf mitt på regeringsgatan, men hittar inte iaf! Jag ville bara sätta mej i ett hörn och röka femtontusen cigg och ge upp! Men som tur är hittade jag en man som hjälpte mej och vips så var alla mina problem borta och jag kom dit iaf! Tur det! Det värsta är bara att jag nog inte (kommer inte ihåg) tackade den underbara snälla människa som hjälpte mej! Inte för att han läser min blogg, men tack iaf! Sjukt snällt av mej.

Och jag erkänner, jag är loooost! in town. Så idag ska jag åka in till stan tre timmar innan med karta och kompass! Eller vet någon hur man opererar in en GPS i en människa?

Nää nu ska jag dricka lite kaffe, sen ska jag gå in i badrummet och göra mej själv till en sjukt snygg människa och så ska jag ta mej faaan se till att få det där jobbet!

Sooo loooong suckers!

Kommentarer
VEM? Anonym

Jaaaaa Jossan se till ochn få de nu!!! jag tror på dig puss finaste du*!

2010-11-09 @ 10:22:14
VEM? Erika

hoppas hoppas det gick bra idag! vart jobbade du igår? kan det bli mer jobb där eller? Hörde att ni fått snö är lite avis här bara regnar det hela tiden, skittråkigt! Har ni pratat något om jul än hade varit så kul om ni kunde vara med på kvällen och spela spel och dricka grogg och leka med barnens alla julklappar hahaha ta det lugnt i stormen kram :)

2010-11-09 @ 15:35:29

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0