Hemma!

Nu är jag hemma, och jag slapp regn så jag såg inte ut som en blöt katt när jag kom hem! Tjohooo! Har lekt lite med bästa Ava, umgåtts med min underbara syster plus att söta carro och mille var där med så det var super mysigt! Nu har vi käkat mat här, sen vet jag iinte vad vi ska göra, typ ta ett bad! Fett soft kväll blir det! Nice :)
Och just det ja, bästa N har ÄNTLIGEN satt upp gardinstången till sovrummet! Blev bra!

Dålig bild, och en stor jävla lampa i vägen! Men men! :)

AvisPavis har lärt sej rulla runt! :)

Mille vet hur man posar! Så vill ni gå en kurs i det så ta kontakt med hans mamma ;)

Sooo loooong suckers!

Kommentarer
VEM? Emlan

Åhh va söta dom är:) mysig dag du haft! nu ska jag sätta i gång mitt projekt, har ett litet problem bara, att jag vet inte riktigt hur man trär min maskin. Haha får se hur de går Saknar dig Pusss

2010-11-02 @ 18:27:13

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0