Goooodmorgon.

Är det någon som vet om godmorgon sitter ihop som ett ord eller inte? hm...ja ja lite tankar sådär på morgonen liksom. Jag ligger i soffan o kollar nyhetsmorgon och äter frusen yoghurt. Nu är ju då frågan varför jag äter frusen yoghurt och det ska jag svara på. Jag hatar att äta frukost men jag har kommit på en sak och det är att jag ska börja göra lite nya konstiga frukostar till mej själv så jag bara måste äta det för att prova något nytt! smart va? Erkänn att jag är världens smartaste hahahaa! Så har någon några förslag på nya frukostar som jag kan testa??? Hjälp mej för jag måste lära mej det här med frukost!

Kommentarer
VEM? Anonym

Haha din knasboll varför gör du inte en smootie istället för frusen yoghurt? Puss

2010-11-10 @ 10:59:36
VEM? Anonym

smoooothiee!!!

2010-11-10 @ 11:00:07

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0