Dags att fixa!

Gooodmooorgon, eller vad man nu säger. Idag känns livet lite enklare och det är ju tur det. Igår hade jag ingen bra dag. Jag var med marika och Ava i farsta och det var ju super trevligt som vanligt! Skööönt att träffa lite familjemedlemmar när man har lite hemlängtan!
När jag kom hem igår var det som att alla känslor bara sa pang i hela kroppen på mej och jag började störtlipa! Som tur är har jag världens bästa man som kom med tröstande kramar och pussar, så då kändes det mycket mucket bättre. N är världens bästa människa och han är verkligen en stor stöttepelare i mitt liv! Tack goooode guuuud för att han finns!

Nu ska jag slita mej ifrån datan och tv och städa här. Det här stället gror igen på två sekunder och det ser rent ut sagt som ett fucking rööööövhål här! Ska även Måla klart massa bilder som jag målat till Vera som hon ska få på måndag! :)




Vad har hänt med min blomma??

Bjuder på lite bilder ifrån denna stökiga lägenhet! hahahaa, på någotvis tycker jag det är så befriande när det är stökigt! man behöver liksom inte bry sej om man kastar en strumpa på golvet! kanske ska skita i o städa ändå? :)

Näää soo looong suckers! (höll på o glömma det, oups!)

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0