"älskling. nu är det dags att vakna"

Tänk om man kunde få vakna upp till det liksom? Saknar mamma! Hon brukade säga så.
Men jag får väle säga så till mej själv då! "älsling, nu är det dags att vakna"......så nu är jag vaken. Guuud jag är min egen lilla bästa älskling i världen! Faaan vad jag älskar mej själv! :) Och jag ska bara tillägga också att mitt hår blev fett bra :)

Ska ta mej upp ur min lilla grop, sängen alltså, måste städa o fixa lite. Lisen kommer hit och kör en mysdag med mej. Tänkte visa vårat lilla mysiga krypin och ta med henne på en promenad i vinterviken :) fett nice!


Jag o lisen för ett par år sedan!

Kommentarer
VEM? lisen!

tack för i fredags hjärtat!! älskar att du rivit fram den här bilden!! puss puss darling!!

2010-11-22 @ 10:36:50

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0