Alone.

Nu är jag ensam igen, men för tillfället gör det mej inget! Är jävligt skönt. Mister N åkte precis och spelade någon sorts korpen fotboll?????!!! ja han är lite knäpp, jag hade ALDRIG åkt och spela fotboll en fredag, då ska man ju sitta o dricka vin ju! Herreguuuud vad är det folk inte förstår!??

Jag sitter ju då iaf och dricker ett glas vin, och Stina kommer snart! Då ska vi dricka ännu mera vin :) tjohooo! Blir nog en galen kväll, kan vi hoppas iaf! Får jag säga min mening så har o Stina nog inte så jätte bra inflytande på varndra eller så har jag inget bra inflytande på henne, mycket möjligt! Men vad faaan gör det?

Nää vilket svammel, slänger in några bilder från när jag är dyngrak istället! :)
(observera att detta borde läsas med ironi, och vet ni inte vad det är så är vi tvååå)












Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0