Åhhh....

På ett sätt vill jag bara gråta, och på ett sätt välkommna den här snön med öppna armar för det gör att vi kan åka skidor, hahahaa, eller inte! Eller jo för jag är faktiskt bra på det! Fast den här snön kommer ju inte vara kvar? eller? nej fy faaan vad jag svamlar! Är iaf hemma nu efter en intervju, som jag själv tyckte gick bra! Vi får se, Håll tummarna för mej!

Sjukt svårt det där med kläder när man ska iväg på intervju tycker jag, men jag körde på safecard, svart! Inte så kul med strumpbyxor bara med tanke på att jag höll på att frysa arslet av mej bara på vägen ner till tvärbanan! Hua!

Ikväll ska jag och BÄSTA N handla, sen blir det nog bara mys med middag och kanske ett glas vin, hmmm hade varit gootttt!
I morgon ska jag fika med fina Stina, det ska bli trevligt! Det ser jag framemot! Tjohooo!

Soooo loooong suckers (sålänge)



Fick ta på mej en tjocktröja också, fett kallt idag! Och det måste vara något fel på min halsduk för när jag varit ute med den och det är blöt så luktar den surt! Typ ull i den eller? nej fyyy faaaaan!

Och hallåååå, vem är inte bäst på att göra pizza??

Kommentarer
VEM? Emlan

Är man sädär snygg är de självklart att man får jobbet;) håller tummarna bästa!

2010-11-09 @ 16:53:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0