Uttråkad

Det är det jag kan säga att jag verkligen är! Men nästa vecka då blir det förhoppningsvis mycket mycket jobb! Ska bli såå himla skööönt.
Var ute och gick en sväng och förbi bibblan, lånade en bok som jag tror kommer vara bra! återkommer om det :)

Alltså jag har så himla mycket i mitt huvud men så fort jag sätter mej för att skriva lite så blir det som ett stopp, typ som stelnad cement liksom....förklaring på det? kan möjligtvis vara så att jag har väldigt svårt för att få ur mej grejer då jag oftast håller saker för mej själv!

Ikväll ska jag och N baka pepparkakor, hm hur nu det ska gå...och frågan är bara vart vi ska få plats? Soffbordet kanske? Golvet? haaa, jag vet inte!

Kan någon svara på frågan också varför alla konstiga människor dras till mej! Alkisar, pundare, satkärringar osv? Jag vet inte men är tacksam för svar!


Myser med ljus, kan man baka pepparkakor här? :)

Mycket kläder när man går ut......Overall med värmeslinga någon? Jag köööper! Tack...

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0