Totalt handikappad!

Är jag kan man lugnt säga! Och jag är vansinigt rädd för el, en av mina stora fobier!
Nu har det iaf gått en säkring här och hur tusan gör man då? Herreguuud! Jag är livrädd, inte för att det är mörkt utanför att jag har sjukt stor respekt för el. Jag vågar typ inte ens gå nära det där skåpet, det bara står och gapar mot mej som ett stort svart hål! Och svart är det i hallen, toaletten och sovrummet! Hur ska jag kunna fixa i ordning mej? hahahaa ilandsproblem number 1 liksom! hahahaa!

Okej och det här med el! när, var och hur blev jag så rädd för det? Konstig fobi, någon som vet vad den fobin heter?

Duscha kan man väl göra utan el va? Gud vad jag vet lite, måste läsa på om det här....

Soo looong suckers!

Kommentarer
VEM? Vera

Hahaha söta du, jag är precis likadan! Livrädd!! Så du är inte ensam :) puss!

2010-12-07 @ 23:02:35
URL: http://veraolofsson.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0