Time tooooo move...

Dags att bege sej iväg, ska möta upp bästa Ammie vid Gullmars och glida runt lite! Röra lite på fläsket. Måste verkligen bli nyttig nu för jag har typ levt på chips och gooodis den senaste tiden, no more sånt! Måste ju tappa några kilon såå man kan äta mycket i jul! :) någon som har nå tips? :)

Ikväll ska jag o bästa åka och handla lite och sen blir det lugnt som vanligt! ska försöka få med mej N och simma typ i morgon eller på torsdag, kan bli intressant :) ha haaa! inte för att jag tycker att jag är tjock eller så men man känner sej inte så jätte het i en bikini nu liksom! Önskar jag kunde vara i thai med syster och sola järnet! hahaha! Är jävligt jävligt avundsjuk!

Nää nu måste jag ta mej ikragen och sluta snacka skit hahaha, vi hörs sen!

Puss på er och soo loooong!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0