Herreguuuuud!

Jag har paaaanik! Tycker det är skit jobbigt att vi ska åka! Låter kanske väldigt konstigt men jag tror typ att jag kommer dö! Jag har en sån jävla konstig känsla i magen! varför blev jag av alla människor flygrädd? Det är nog det som spökar! Det spelar ingen roll hur många gånger alla säger att det kommer gå bra! Jag är fan rädd ändå! På onsdag åker vi, känns hur konstigt som helst, men sen är vi iväg i en hel fucking mååååånad! Och bara vi kommer dit så är det ju typ en hel månad innan jag behöver oroa mej igen över flygningen! Nu ska jag fortsätta packa och gå igenom min garderob! Tänk vad mycket roligt man hittar när man letar och rotar runt! Måste ju vinna över N bara i våran packningstävling! Men än sålänge leder jag med hästlängder!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0