Bara den här dagen kvar.

Wooooow, nu är det bara den här dagen kvar in sweeden typ! Vi åker i morgon, klockan 12:15 går flyget. Känns konstigt! Jag har panik och kan inte tänka på något annat! Jävla tjat på mej, men what too dooo? Tanken att sitta på ett flyg får mej att vilja svimma och aldrig mera vakna förens vi är där. Tänk om man ändå kunde ha det så bra. Men nu är det såhär: Det är bara o ta tjuren vid hornen, sätta sej på det där jävla flyget, sitta där och hoppas så in i helvete att det håller sej kvar i luften.....Är iaf sjukt jävla glad att vi ska mellanlanda, tack gooode gud för det! Alla säger att det är bättre att åka raka vägen om man är flygrädd, men jag känner tvärtom!

Det roligaste är att jag vet att jag kommer säga när vi är framme att det inte var så farligt! Men jag kan fortfarande inte glömma känslan när vi fick gå av planet i Frankrike, det vart den största befrielse jag haft någonsin!

Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sen sysselsätta mej med att börja städa och plocka här hemma. Det är bara o ta tag i min andra stora fobi, nämligen EL! Hahahahaa, jag orkar inte med mej själv! Alla sladdar ska dras ur, allt ska stängas av!

Snart är vi i Thailand! Och jag ser framemot att få bada, sola, dricka paraplydrinkar, få uppleva underbar natur, vackra stränder, och bli bruuuun!


Här var man brun o fin!

Snart sååååå..............iiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiiii.................... 

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0