Nervkleeeeen!

Ska jag inte börja med o klaga det första jag gör när jag inte skrivit här på ett tag, men vad faaan ska jag göra då? Jag har panik och orkar inte längre. Jag klarar inte av att bo såhär, blir inte den här lägenhten klar snart så vet jag inte vad jag gör! Nää, men lite jobbigt är det ju! Men snart är det klart! ÄNTLIGEN!

Det har varit en trevlig helg, i fredags drack vi några öl och i lördags blev det några också. Lite bilder på det.




Lite kallt var det ja :) Vera med typ 20 filtar på sej!

För att poängtera hur det ser ut hos oss just nu, kan ingen lida lite med mej iaf!????





Kommentarer
VEM? Stina

men jäklar!! jag lider med dig, hehe ;)

Inte kul när allt är stökigt och huller om buller, men du får tänka att när allt är klart så kommer det vara skit snyggt :)



puss & kram

2011-05-24 @ 10:32:50
URL: http://nattstad.se/mikkastina

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0