Fredag den 13:e

Okej, idag är det otursdag. Men vem orkar bry sej? Jag har alltid liiite otur så jag ska försöka koppla bort det. Konstigt det där, är det någon som tror på det här?

Idag åker vi till goooootlaaaand! Tjohoooo! det ska bli super mysigt! Jag har faktiskt längtat lite, komma hem till mami och papi och mysa. Synd bara att vädret inte kunde vara bättre.

Jag, marika och ava hade en riktigt mysdag igår inne i stan, vi gick runt och strosade och kollade i massa secondhand affärer. Super mysigt och trevligt! Självklart tog vi inga kort, hahahaa, så är det ju alltid. What the fuck! Nu ska jag dricka upp mitt kaffe och sedan packa, puh! Och komma på något som jag kan ha på mej på dopet som vi ska på på lördag!


Puss på er.

Kommentarer
VEM? Moa

Nej vad synd jag inte visste det. Bara över helgen?

2011-05-15 @ 17:07:34

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0