Den 17:e Mars

Just det jag, 17:e mars. Hur fort går inte tiden nu? Kan ni förstå att vi genomlidit typ dom värsta månaderna, och snart är dom avklarade. Men vem är jag som sitter här och klagar på väder och vind när det finns människor i hela världen som har det så mycket värre. Jag tänker inte gå in mera på det, utan bara säga att jag tycker så himla synd om alla!

Det är redan torsdag, och jag ska till jobbet! Jobbe jobbe! Igår var jag och några tjejer ifrån jobbet på en liten afterwork, hur mysigt som helst! Super duper trevligt, och jag är så glad att det finns så underbara tjejer på jobbet! Nu ska jag put on some makeup och sen dra i väg. Känner mej sjukt glad idag!







Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0