Värmeslaaaag!

tänker absolut inta klaga på värmen, för den är det bästa som hänt sverige i år! Underbart med sol och värme. dock har man ju lite värmeslag, jag ligger död i soffan! Tog en dusch precis men det hjälper inte, så man är redan lika svettig igen. Men inte faaan tänker jag klaga för det.

Nu ska jag invänta N och sen ska vi på roadtripp och inhandla grejer! Idag får vi äntligen tillbaka bilen, tack för det! Tänker inte röra en fena nu när vi fått tillbaka den! att gå är bara för hurtbullar och jag har med åren insett att jag inte är en sån, men vem vet kanske kan man ändra på sej!???

Soo looong suckers!


Har köpt en fantastisk topp på gina tricot! Kommer bo i den om det fortsätter med sånt här väder, det är ju typ det enda man kan ha på sej!

Kommentarer
VEM? stina

Nämen vad brun du har blivit :)

2011-06-29 @ 20:47:19
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0