Ibland får jag utbrott!

Och jag får utbrott av konstiga grejer! Som igår. Jag och N sitter i bilen och han låtsas skjuter alla bilar med händerna, ni vet så där pang pang! Och då sitter jag och tänker på alla människor som ska vara så jävla speciella hela tiden. Jag sitter och tänker så mycket på det här så jag blir skit irriterad! Så jag också vill skjuta alla!
 
Det jag blir irriterad på är alla tjejer som ska vara så speciella med sina klädstilar! Visst alla får ha på sej vad dom vill, men när man sätter på sej ett par shorts som snörar in i arslet på dom in i musen, då blir jag irriterad! Tycker dom att det är snyggt? Vem faaan vill gå med en stor cameltoe mellan benen?

Frågade N vad han tycker, och han blev nog lite förvånad över mitt utbrott!

"alltså jag blir så jäääävla irriterad på alla jävla tjejer som ska vara så speciella hela tiden! går runt med jävla shorts som snörar in i fittan och i arslet på dom! VAD TYCKER DU EGENTLIGEN?? det är väl fan inte snyggt???"

"Ähh?? Oj nää det är det väl inte"

Efter en stund var det lugnt med mej igen och jag lugnade ner mej.

 idag ska jag ha på mej mina silverbyxor.


För jag är så jääävla speciell!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0