Tadaaaa!

Idag fyller Sveriges bästa tjej år, nämligen JAG SJÄLV, Josefin! GRATTIS till mej själv!!!!!

Skämtosido, grattis till mej iaf! Har fått några riktigt fina presenter. En super duper fin dator, rosa såklart! En jätte fin röd kamera! Och TADAAAAA en resa till Thailand och bali! kan inte bli mycket bättre! det enda som hade varit pricken över i:et hade varit om jag sluppit jobba idag! Men jag klagar inte, det är ju roligt och trevligt på jobbet! :)

Nu ska jag göra mej i ordning! Puss och kram på er!


22 år. Och gissa jag har fått en rynka, det är sant. Därför har jag håret i ansiktet.

Kommentarer
VEM? Stina

Grattis fina du!

Vet inte om du fick vårat sms?

Nämen fick du också en rosa data till födelsedagspresent ;P?!

Trevligt med thailand och bali, när åker ni?



Puss & kram <3

2011-07-12 @ 20:26:00
URL: http://stinaholmlund.blogg.se/

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0