Tidsfördriv.

Lovar du att vara ärlig?
Varför inte?
Du heter:
Josefin
Smeknamn:
Jossan, Josse, Willy...
Låt som när du är ledsen sörjer till?
Mamas and the papas.
Beroende av: 
Mat, cigaretter (hooosthoooost), Kärlek, Närhet, Folk omkring mej.
Vem behöver du mest just nu: 
Ingen, men en fungerande hjärna hade varit nice. 
Vad tror folk om dig?
Att jag är väldigt förvirrad tror jag! Annars bara gott :)
Stämmer det?
Vet inte, det var svårt, folk får faktiskt tro vad dom vill...
Vad får du oftast komplimanger för?
Mina lååånga ögonfransar, och hm...mina ben...
Brukar du skratta för dig själv?
Ja ofta, men tycker mest om att skratta med folk faktiskt!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?:
"? Puss"
Var bor du?
Stockholm
Trivs du där:
Trodde aldrig jag skulle trivas någon annanstans än hemma hos mina föräldrar, men ack så fel jag hade. Jag trivs som fisken i vattnet, så bra som jag aldrig gjort!
Sprit, cider, vin eller öl:
Bira.
Brukar du bli för full:
Hahahaaa, ja....sjuka mninnesluckor har jag också typ alltid..
Vad har du för mobil operatör:
Tele2
Är du allergisk i mot något:
Typ vissa nötter, männskliga och i form av mat... 
Nästa mål i ditt liv:
En fet resa!
Hur svarar du i mobilen:
Beror på vem som ringer, men oftast hallåå, ohyfsat, jag vet!
Vem ringde du senast?
N.
Antal timmar sömn inatt: 
6 underbara timmar!
Sov du ensam:
Nopp, med bästa!
Tycker du om din pappa:
Ja såklart! Han är världens bästa pappa!
Brukar du komma i tid:
Hellre lite tidig än lite försen!
När mår du bra:
När jag får vara med dom jag tycker om, när jag målar, när jag sover, när jag är vaken, när jag är på jobbet, när jag är hemma, ja HELA tiden! (när mitt humör tillåter!)
När blev du fotad senast:
På nyår :) Annars gör jag som alla andra och tar bilder själv!
Hur känner du dig nu: 
Hungrig, pigg, glad! På ett strålande humör!
Vanligaste färg på dina kläder:
Önskar jag klädde mej i glada färger varje dag, men det gör jag inte! Som N Säger "Svart svart svart"
Är du smart:
Ja det är jag! En funderare...
Var du aktiv i skolan:
Ja väldigt!
Vad saknar du:
Värme, sol, Min bästa bästa vän, EMIL, MARIKA, AVA! mamma och pappa! Och N som är på jobbet!
Hade du en bra kväll igår:
Ja, jobbade sent, men det var en riktigt trevlig kväll!
Favorit dryck på morgonen:
Kaffe for life!
Rakar du benen:
När jag orkar! :)
När brukar du oftast gå och lägga dig:
22:00
Är du blyg?
När jag känner mej obekväm!
Sysslar du med någon idrott:
Oförskämd fråga! NEJ och åter NEJ! Men jag har...hahahaaa!
Tror du på kärlek vid första ögonkastet:
Ja. ABSOLUT!
Är du bortskämd:
Beror på hur man ser på det, är väldigt bortskämd med kärlek! Kärlek kan man inte få för mycket av, men människor som inte är vana vid det kan nog bli lite hm...skrämda? Kommer ifrån en väldigt kärleksfull familj!
Vad gör du i morgon:
Är ledig från jobbet och umgås med min syster och Ava och Natalie :)
Vad är det värsta du vet?
Folk som inte håller tiden! Eller allt som är orättvist!
Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka?
Inte mycket!
Vad behöver du just nu?
Någon som rycker upp mej ifrån soffan, eller en stor kram.
Vilken kändis tycker du är en bra förebild?
Är dom ens bra förebilder?
Vad längtar du till?
Jag längtar till sol och värme, och tills jag kommer till jobbet!
Har du bra vänner och äkta vänskap? 
Ja det har jag verkligen!
Vad är det finaste du fått?
Bästa underbara N! En fin familj och världens bästa AVA!
En speciell dag du minns:
Den dagen då jag bestämde mej för att flytta! hahahaa! Alla dagar i PARIS! Jag tycker alla dagar är speciella! Varje dag händer något speciellt som man minns!
Hur gammal är du: 
21
Tycker du om någon just nu:
Ja guuud ja!
Om fem månader:
Då är det sommar och sol!
Du samlar på:
Har väldigt svårt för att göra mej av med grejer och skiljas från saker, speciellt kläder..
Gröna eller röda äppeln:
RÖDA.
Vem ringer du när du är arg/ledsen: 
Mami! Syster, Emelee, N.
Vilken tid gick du upp idag:
05:00, tror jag! Varför? För att ge N en födelsedagskram!
Har du sovit i din egna säng inatt:
Ja
Har du strumpor på dig nu: 
Nej, jag hatar faktiskt strumpor!
Vad ska du göra ikväll:
Fira min bästa, städa och äta goood mat!
Är det okej att gråta:
Ja verkligen, och mycket också tycker jag!
När grät du senast:
Hm...för någon dag sedan! när jag var lite arg!
Vad skulle du göra om du vann en miljon:
Åka bort, spara!
Bär du glasögon eller linser:
Yes box, glasögon!
Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder:
Nej finns andra grejer som är viktigare!
När går du upp ur sängen en helgmorgon:
När jag vill...
Vill du gifta dig:
Ja i las vegas, som Elvis! Eller på en strand i hawaiiskjorta!
Vill du ha barn:
Någongång!
Solar du ofta: 
På sommaren. Och om jag fått på vintern! :)
Är du bra på att laga mat:
JA!
Gillar du att dansa:
Ja, helst mycket och med trevliga vänner!
Är du flygrädd?:
Visste inte att jag var det förrens jag flög till Paris och grät hela resan! Fy faaan vilken pärs!
Vad dricker du helst när du är törstig:
Cola, eller helst vatten, älskar vatten!
Vilken är din favoritglass:
Är faktiskt inte ett fan av glass, gillar bättre chips!
Tror du på ett liv efter döden:
Beror på, men jag hoppas på ett liv efter döden, det tar väl inte bara slut? 
Tycker du om sushi:
Ja det är fööör gooott!
Vad äter du helst när du ser på film:
CHIPS OCH DIPP!
Bor dina föräldrar tillsammans:
JA och dom älskar varandra!
Har du tandläkarskräck:
Nej, ibland by the way! Beror på vad dom gör...
Är du morgon- eller kvällsmänniska:
Både och..
Vilken ögonfärg har du:
Gröna.
Har du någon gång gråtit dej till sömns:
Har väl hänt..
Biter du på naglarna:
Nej. 
Röker du:
Hooost hoost ja..
Hur ofta tränar/motionerar du:
Räknas det att jag går på jobbet varje dag? :)
Vad gör du på helgerna:
Umgås, jobbar. Vad jag känner för!

Sooo loooong suckers!


Kommentarer
VEM? Vera

Härligt, dom här frågorna kommer jag sno av dig :) tack!

2011-01-11 @ 23:14:51

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0