Jag ser det snöar jag ser....

det snöar, det var väl roligt hurra? NEEEEJ!!!!!!!!!!!!!!! Jaag skrev ju det förut, dom här vårtecknen som vi fick se en glimt av var bara fucking lureri! haaa....där fick vi!

Nog pratat om snö. Idag är jag ledig, vad gör man då? Hm...ska iaf städa! vi får hit en mäklare någon dag så då får det ju se lite fint och städat ut, och det gör det verkligen inte nu. Jag är världens slarvigaste.
Är sjukt sugen på att möblera om. Men jag vet inte hur. Har alla problemet med att man möblerar efter tvn? Varför ska man egentligen möblera efter tvn? jag blir galen. Vi är mer beroende av tv än vad vi tror. Ska faaaan kasta ut den och sitta och lösa korsord och spela spel på kvällarna i stället, fuck tv om vi säger så!

Lär nog bli några inlägg idag då jag känner på mej att jg kommer bli sjukt rastlöööös av att vara hemma!

SSSSSSSSSSSSOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLLLLLLLLLLLLOOOOOOOOOOOOOOOONNNNNNNNNNNNNNNNNNGGGGGGGGGGGG SUUUUUUUUUUCKERS!

Kommentarer
VEM? Erika

bara tigern ligger på golvet ska ni se att värdet på lägenheten skjuter i taket HAHAHAHA Kram på er!

2011-01-13 @ 12:52:00

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0