Kliniskt....

Här hemma ska nu bli rent så in i helvete, saker man får sysselsätta sej med när man är ledig! Precis avslutat badrummet, mitt hatobjekt, men nu tror jag varje pinal där inne skiner...Dags för köket! Puh, vad faaan har jag gett mej in på liksom!

Har iaf varit ute på en långpromenad och fått frisk luft, det var skööönt. den enda "friska" luften jag får nu är doften av ajax som jag typ blir hööög på, men det kan ju vara trevligt det med....




Skinande rent, som man brukar säga. Puff och smutsen är väck!

Möblerade om lite i sovrummet igår, och satte upp tavlor. Min tanke är att det ska vara tavlor runt hela dörren sen när jag är klar, men ramarna tog visst slut...så jag får fortsätta bygga en annan dag!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0