På tal om kaffe.

Erkänner en grej, jag är sämst, sämst i världen på att koka kaffe. Frågan är hur svårt det kan vara? Mäta upp vatten, och måta upp kaffe. Lika många skopor kaffe som vatten. Är det vatten till sträcket där det står 4 så ska man ta 4 skopor med kaffe. så är det. Men jag har en störning. Jag måste ta några skopor kaffe till. Och vad blir resultatet av det? Jo starkt kaffe som inte går att dricka. Men idag alla kära lyckades jag. Jag stod länge och väl och slets mellan att kasta i en skopa till eller inte. Men icke. Så nu sitter jag och avnjuter mitt kaffe i soffan! Underbart!

Jag har varit sjuk hela påskhelgen. Inte roligt! Men nu är det mycket bättre och jag är tillbaka på jobbet! Jobb i dag med! Sen är det dags för AfterWork med hela jobbet, ska bli fantastiskt roligt!

Vill också sända en tanke till min underbara gammelmormor MormorLisa!


Fina ava tycker om att bada!


Soooo looong suckers!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0