Underbar vecka.

Det har varit en underbar vecka, Emelee har varit här och förgyllt min vardag!
Vi har hunnit med mycket, sökt massa jobb, gått runt i stan och myst o pratat massa skit, allt mellan himmel och jord! trevligt trevligt. Emelee och Alex åkte precis, så jag la mej i badet och låg där en stund! Sköööönt! Alltså inte skönt att dom åkte utan att bada :) NU ska jag göra mej i ordning lite och sen förhoppningsvis träffa Marika och Ava!

Bjuder på lite fina kort från Emelees besök! :)

Emelee älskar faceshaken på sin iphone.




Bilder från kvällen då vi var ute, och ja vi var jävligt fulla, men vi hade kul iaf, huvudsaken ju! :)




Igår gjorde vi scones i vår värdelösa gasugn. Egentligen tar det 10 mn i en vanligt ugn, men nu tog det 30 min...



:)


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0