Skit Tennis!!!

Shit har varit och spelat tennis nu på morgonen, och jag suuuuger verkligen på det! Jag blir så arg och frustrerad när jag inte kan så jag vet inte vart jag ska ta vägen, herregud. Jag blir arg just nu bara jag tänker på det! Fy faaan! Men det är ju bra träning iaf, så man får väl vara nöjd med det ändå!
N och Desiré sitter bredvid här nu i siffan, men det verkar som att dom inte kommer överens! (för att än en gång påpeka så är Desiré en HTCtelefon och Ns nya babe).
Jag kom inte heller så bra överens med henne idag, så jag blev riktigt förbannad! Men nu har det lugnat sej igen. Faaan vad mitt humör svänger, herreguuud! Ja ja nog tjatat om det, ska käka lite frukost/lunch nu, sen får vi se vad dagen bjuder på! Bowling ikväll iaf! Och då JÄVLAR ska jag VINNA!!!!!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0