Nice day.

Mysdag igen på stan då! mycket nice får man säga. Nu sitter vi och spelar Guitar hero och har käkat middag, bästa N gjorde potatis i ugnen med fläskfilé och med en gooood sås!
Vi har varit i liljeholmen hela dagen, så lite trött är man allt. Åt världens godaste sallad namnam! och just faaan ja, jag köpte världens coooolaste byxor idag, som jag bara älskar, men ingen annan! Fy faaan vad cooola dom är!

Nu ska vi se halv åtta hos mej, och sen idol! Tjohooo!

Soooo loooooong suckers!

Bilder från idag! Åh vilken härlig dag!


Räknade pengarna i burken, tjohooo jag är rik! ÄNTLIGEN hahahaa!

Söta fina madde och Bästa ungen i världen.

Söta fina Hanna.

Stackars lilla ungen får vara med på stan hela dagarna, men jag tror hon gillar det för hon får vara med i alla våra konversationer :)

Mina nya coooola byxor, ha haaa! love them.

N spelar guitar hero.


Hanna var väldigt duktig! :)


Kommentarer
VEM? hanna

hahaha not!

2010-09-21 @ 22:29:55

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0