Kaffe, Mys och middag.

Oj oj! kom precis hem efter en trevlig och fartfylld dag! är faktiskt sjukt trött nu. Har varit hemma hos marika och Ava, vi har umgåtts med Vera, druckit kaffe och myst!
Lite senare åkte vi ut till mormor och morfar som bjöd på middag, väldigt trevligt! Hon bjöd också på kaffe så egentligen så borde jag väl vara hur pigg som helst nu, men det är jag inte. Mister N sitter och leker med sin Desirè (HTC telefonen, inget annat) och jag tittar argt och avundsjukt på! hahahaa! Nu ska jag ta en dusch sen dyka ner under täcket och SOOOOVA! I morgon ska jag vakna upp och ha en lika trevligt och underbar dag som jag haft idag!

Godnatt Dårar! Sooo looong!


Mister i morse när han skulle till jobbet, hahahaa! :)




A very goooooood day!


Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0