Tvättid......

Jaha, så var man ledig, men jag tvättar. Dessutom klockan sju. Men what the fuck gör det, lika bra o gå upp tidigt så man inte missar något av dagen! Höll på o missa tvättiden bara för jag ville tydligen inte vakna idag, men maruska ringde och väckte mej, för tydligen vill Ava inte sova.

Har varit lite dålig update här. Men här kommer lite bilder på vad som hänt.




I lördags var vi ute hela dagen, kollade fotboll, spelade biljard, umgick med underbara vänner och bara va. Vi hann med mycket. Till och med lite dans på kvällskvisten, underbart!


Jag har hunnit träffa fina klara.

Vi var ute och drack lite öl tillsammans! Mycket trevligt!



Nej nu kallar tvätten. Soo loooong suckers! Idag ska jag träffa Avispavis och Maruska!

Kommentarer

KOMMENTERA:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0